New Page 1

Zobacz jak powstaje nowa strona:


dodatki na bloga

Konwerter:

cale ( inches ) - cm, centymetry - cale ( inch )

centymetry [cm]

 
cale [inch]


Street fashion in Kraków

Fashion is simple

 

 

 

Blogowisko.org Men's Fashion Blog Directory Kopiowanie zdjęć, i wszelkich plików graficznych opatrzonych podpisem (fot. Manfashion) a także cytowanie tekstów bez podania źródła - zabronione.
niedziela, 28 czerwca 2009
Dekoder: longsleeve Wojewódzki

Dekoder - na www.pusher.pl będzie seria artykułów o tym jak ubierają się znani, popularni faceci.


Dziś short-info o longsleevie a'la Kuba Wojewódzki :-).

Kuba Wojewódzki ciuchy longsleeve bluza

Kuba często zakłada koszulki typu longsleeve w stylu "baseball". Podobnych lecz bez nadruku możecie poszukać na allegro wpisując "baseball longsleeve". Są to jednak koszulki z bardzo cienkiego materiału, łatwo się gnące i ciężko się prasujące :-) Solidnych produktów poszukaj w sklepach Lee, Replay, Diesel. Nasza propozycja powyżej pochodzi z Ebay.com (link) i posiada podobny, rockowy print jak ta Kuby.

 

 

środa, 24 czerwca 2009
Rozmowa z Iloną Niebał - stylistką oraz personal shopperką.

"Nie przebieram, lecz ubieram"
Rozmowa z Iloną Niebał - stylistką, personal shopperką, właścicielką firmy IN Style (www.in-style.pl).

Stylista stylistka Wrocław Personal shopper Ilona Niebał

Fot. Kajetan Mazur

 

- Skąd wzięła się Pani pasja?

- Myślę, że jako źródła mojego zainteresowania stylizacją mogłabym wskazać fotografię i teatr. Jeszcze na długo zanim zaczęłam pracować jako stylistka i personal shopper, towarzyszyła mi, obecna zresztą do dziś, duża wrażliwość estetyczna. Podczas podróży, a także w fotografii i w teatrze odnajdywałam najwięcej obrazów fascynujących i cieszących moje oczy… Ta wrażliwość szybko okazała się przydatna w praktyce – najpierw po prostu w życiu, a potem w pracy. Kiedy np. nie mogłam znaleźć pięknej sukni w sklepach, rysowałam, szukałam materiału i krawcowej. Kiedy chciałam mieć w mieszkaniu coś wyjątkowego, znalazłam plastyczkę, która wymalowała mi na ścianie drzewo. Lubię idealne kompozycje, czyli – nawiązując do mojej pracy – kiedy strój współgra z człowiekiem, akcentuje jego atuty, a nie tłumi, czy szpeci.  

- Jakie były Pani początki? Wiemy przecież, że jeszcze niedawno branża „modowa” w Polsce nie istniała, ludzie nie interesowali się modą.

- Nie powiedziałabym, że jeszcze niedawno nie istniała branża modowa w Polsce. Nie obrażajmy takich osób jak chociażby Xymena Zaniewska czy Jerzy Antkowiak – legend polskiej mody. Natomiast jeżeli chodzi o stylizację, rzeczywiście do niedawna można było się nią zajmować prawie wyłącznie w mediach i na zlecenie gwiazd. Stylizacji jako usłudze dla tzw. zwykłych ludzi, a nie tylko dla gwiazd drzwi w naszym kraju w dużym stopniu otworzyły znane brytyjskie programy telewizyjne, pokazujące metamorfozy właśnie tzw. zwykłych kobiet i mężczyzn. 

Moje pierwsze doświadczenia zawodowe związane ze stylizacją łączą się z fotografią. Kilka lat temu, kiedy tylko gwiazdy miały stylistów, a poza Warszawą pracowało jeszcze bardzo niewiele takich osób, trafiłam do pewnego studia fotograficznego w Stanach Zjednoczonych. Codzienne ubieranie klientów w stroje typu western czy z lat 20-tych było niesamowitą przygodą. Po powrocie do Polski jednak jeszcze przez dłuższy czas żyłam wspomnieniami, zajmując się inną pracą. W końcu stopniowo opinie wielu osób zadowolonych z moich prywatnych porad przekonały mnie do zajęcia się stylizacją w profesjonalny sposób. Dziś mam na koncie współpracę z mediami, ale przede wszystkim duże doświadczenie w ubieraniu ‘zwykłych’ mieszkańców Wrocławia, Warszawy, Poznania.  

- Czy ciężko współpracuje się z mężczyznami? Jak reagują na Pani zdanie i ewentualną krytykę?

- Przyznaję, że mężczyźni jako moi klienci bardzo różnią się od kobiet, ale nie powiedziałabym, że współpraca z nimi jest trudna. Jest po prostu inna. Moim zdaniem mężczyźni do wyglądu - jak do wielu rzeczy w swoim życiu - podchodzą zadaniowo. To narzuca styl naszej współpracy, tempo zakupów i koncentruje całą współpracę na efekcie. Jak reagują? Przyjmują krytykę, ponieważ gdyby nie brali jej pod uwagę, nie zdecydowaliby się na spotkanie ze mną. Gdy dochodzimy do momentu, w którym już wyglądają dobrze, są bardzo zadowoleni.  

- Kto najczęściej się do Pani zgłasza? Biznesmeni, dyplomaci, artyści? Jak często z Pani usług korzystają zwykli ludzie?

- Z moich usług korzystają właśnie głównie tzw. zwykli ludzie. Jeżeli miałabym wskazać konkretną grupę zawodową, to najwięcej wśród moich klientów zdarza się reprezentantów branży medycznej – lekarek i lekarzy. Chyba niemal codzienne noszenie białego fartucha sprawia, że często potrzebują mojej pomocy. 

Nie wiązałabym jednak zainteresowania usługami stylisty z wykonywaniem żadnej konkretnej profesji. Czasem pojawia się potrzeba walki z utrapieniem „nie mam co na siebie włożyć”, a czasem decyduje pewna zmiana w życiu: nowa praca, nowe życie, zmiana sposobu spędzania czasu, wagi i wyglądu ciała – to zdarza się każdemu, bez względu na zawód.  

- W Polsce wciąż wielu mężczyzn boi eksperymentować z modą, ponieważ nie chcą być oni posądzeni o zniewieściałość i uważają to za rzecz „mało-męską”. Co powiedziałaby Pani takim osobom?

- Dobrze ubrany mężczyzna nigdy nie zostanie odebrany przez otoczenie jako zniewieściały czy mało męski – wręcz przeciwnie. Niestety to we Włoszech, a nie w Polsce, widzę tak wielu świetnie ubranych mężczyzn, że mam ochotę ciągle na nich patrzeć, a nawet oglądać się za nimi. „Nie przebieram, lecz dobrze ubieram. Jeżeli chcesz rewelacyjnie wyglądać, umów się ze mną na zakupy” – to mogę powiedzieć mężczyznom, którzy obawiają się spotkania ze mną i wahają się przed skorzystaniem z moich usług, a mają ochotę wyglądać lepiej niż dotąd.  

- Jakie sklepy odwiedza Pani najchętniej ze swoimi klientami? Czy zdarza się wyjeżdżać na zakupy również za granicę?

- Najwięcej możliwości stwarzają centra i galerie handlowe. Mogę tam z moimi klientami znaleźć wszystko – odzież, buty, bieliznę, czasem kupujemy wspólnie nawet kosmetyki. Zwykle podczas dnia zakupów odwiedzam 1 do 3 centrów handlowych. Czasem zakupy w jednym wybranym centrum handlowym łączymy z zakupami w mniejszych, ekskluzywnych butikach zlokalizowanych poza centrami handlowymi. Jeżeli chodzi o zakupy za granicą, na razie nie miałam takich zapytań ze strony klientów. 

- Co będzie szczególnie modne tego lata ?

- Lato zawsze, bez względu na trendy, pozwala na więcej swobody niż inne pory roku. Modne są kolory i odważne, fantazyjne wzory lub nadruki. Mężczyzn namawiam do przekonania się nie tylko do sztandarowych latem kolorów białego i beżowego, ale także odcieni żółtego, liliowego czy niebieskiego. Trochę fantazji pokazać można, zakładając t-shirt z ciekawym nadrukiem pod jednokolorową rozpinaną koszulę z krótkim rękawem. Jeżeli z kolei panom zależy na podkreśleniu sylwetki polecam założenie taliowanej koszuli.  

 

Manfashion.org Exclusive

piątek, 19 czerwca 2009
Nowy męski projekt

Chcielibyśmy poinformować wszystkich naszych czytelników o  nowym męskim projekcie.

Pracujemy obecnie nad obszernym serwisem o modzie męskiej, stylu, casualu. Chcemy w jednym miejscu skoncentrować ruch wszystkich dyletantów męskiego stylu. Projekt ma już swoją nazwę: "Pusher" a więc wyciskacz (inna dozwolona interpretacja: Push Her :-) ). Będziemy wyciskać dla Was jaknajwięcej stylu :-)

Zwracamy się do Was z uprzejmą prośbą o serwowanie jaknajwiększej liczby sugestii i rad. Jak wyglądać powinno Wasze ulubione miejsce, takie które odwiedzacie codziennie. Jak powinno być urządzone, co powinno się w nim znaleźć.

Mnóstwo zdjęć z ulicy?

Katalog produktów z polskich sklepów?

Jaj najwięcej wskazówek i rad?

Stylizacje?

Modowe felietony?

Analizy stylu znanych i bogatych?

Kilkukroć dziennie aktualizowany blog?

Filmy?


Naturalnie przez cały czas zapraszamy Was na Manfashion.org.


Pozdrawiamy, ekipa Manfashion.org

wtorek, 16 czerwca 2009
Streetfashion start! [Mówi ulica]

Nasz nowo wypatrzony Pan 'wrzosowy' wybrał : biały T-shirt na ramiączkach, wrzosową chustę szarmancko zawiązaną na szyi, dżinsy vintage  w kolorze butelkowej zieleni , wrzosową czapkę, czarny plecak i fioletowe buty :-)

men streetfashion poland

Jak widać najprostsze rozwiązania znowu zachwyciły. Temperatura +35 stopni więc nie ma co się dziwić, że koszulki na ramiączkach zaczynają być bardzo popularne. Wspieramy wszelkie ich rodzaje ale pamiętajcie te zrobione na bezrękawniki są strasznie słabe.

Chusta i czapka – jesteśmy za odważnymi połączeniami więc oczywiście to również mocny punkt stylizacji.

Jednak to buty stanowią najmocniejszy element i są na prawdę zjawiskowe. Podobne znajdziecie w najnowszej kolekcji  Adidas Originals.

Po koszulkę idziemy do H&M. Spodnie wyszperamy w Cottonfield natomiast podobnej czapki i chusty spodziewajmy się w River Island.

Tego lata bądźcie kreatywni, nie bójcie się ciekawych , oryginalnych zestawów w swoich stylizacjach. Wiemy, że nie zawsze można popuścić wodze fantazji ale na prawdę warto spróbować!

Pan 'wrzosowy' za całokształt otrzymał 10/10.

poniedziałek, 15 czerwca 2009
Japonki im w głowie

Wyobraź sobie nieprzeciętnie wygodne, przepuszczające powietrze i w dodatku bez względu na sezon zawsze modne obuwie. Niemożliwe? A jednak...

W tym konkretnym przypadku oznacza to japonki lub jak kto woli, z angielska flip-flops.

JAPONKI - Obuwie typu klapek.

Materiał: zgodnie z wolą właściciela- od gumy i wstawek parcianych, po skórę i ekologiczne tworzywa.

Data przydatności: lato, kolejne lato i kolejne- w którym bez cienia zażenowania możemy popełnić klapkowy plagiat.

Fason: niezmienny od lat. Kreatywność projektantów objawiać się może jedynie przy kombinacjach wnikającego między palce paska. Tu pomysłów nie brakuje. Wybierać możemy pomiędzy cceniutkim niemal sznurkiem, po szerokie, masywne paski. Jednym słowem, japonki posiadają wszystko to, co dobry but posiadać powinien.

vans urban outfitters topman journeys flip flops japonki

I wszystko byłoby dobrze gdyby przeznaczone były jedynie dla kobiet. W wydaniu męskim wzbudzają dozę zdziwienia i kontrowersji. Wszak ponoć są przedsionkiem do wnioskowania o męskości w ogóle, a ich noszenie przez płeć odmienną od kobiecej jest dobrym pretekstem do zaszufladkowania w skrytce nr 156 pod tytułem: styl metroseksualny.

Nic bardziej mylnego...

Z kolejnymi letnimi sezonami, ku chwale naszych estetycznych, niezaspokojonych zmysłów obserwujemy postęp w projektach klapek. Na hasło 'męskie japonki' nie nasuwa  już na myśl obrazu klasycznych sporotwych, bezpłciowych, [koniecznie gumowych !!!] klapek, przydeptujących nasiąknięte chlorem basenowe kafelki.

Na szczęście ten okres mamy już za sobą i raczej nic nie wskazuje na to, by miała mieć miejsce jego reaktywacja. I słusznie.

Oto latem 2009 krok za krokiem mężczyźni kroczyć będą w japonkach indywidualnie dobranych do ich potrzeb, stylu, zasobności portfela i upodobania.

I tak, przed Państwem cała gama kolorowych, typowo sportowych klapek. Nam do gustu najbardziej przypadły klasyczne, czarne - być może znajdą swoich właścicieli wśród osobników z ciemnej strony mocy, kto wie?

Kolejne - sygnowane motywami marynistycznymi (, ).Co jak co, ale tego lata ten trend jest hot. Idziemy o zakład, że w takim 'odzieniu' będziesz królem plaży.

I nieważne, czy będzie to 'zagramaniczna' Majorka, czy lokalna Jurata. Dla fanów sportowych fasonów propnujemy niezatapialne, kultowe klapki Havaianas. Wśród asortymentu do wyboru jest mnóstwo szalenie ciekawych i oryginalnych deseni.

Japonki czują się dobrze nie tylko przy ich  nieodłącznych współtowarzyszach szortach. Można nosić je również zestawione z eleganckimi, lnianymi spodniami lub jeansami. W skórzanym wydaniu, założone do półoficjalnego stroju, nadają całej stylizacji pewnej noszalancji i niezobowiązującego luzu.

puma journeys ted barker topman havaianas flip flops japonki
I choć w odniesniu do tego typu męskiego obuwia, szafuje się takimi określeniami jak: metroseksualne czy mało męskie - jedno jest pewne : wygodniejszych butów nie ma i nie będzie.

A kto z kpiną na ustach prycha złośliwymi uwagami, niech wyposaży się za wczasu w plastry i preparaty na odparzenia, którym z pewnością sprzyja upał i zakryty but.

Ave.

 

urban outfitters, 39zł vans, 149zł topman, 39zł

journeys, 129zł ted baker, 259zł (asos.com) puma, 64zł

topman, 79zł ted baker, 259zł (asos.com) havaianas, 99zł

havaianas, 99zł

 

 

 

red. venila kostis {Manfashion.org}

niedziela, 14 czerwca 2009
Recyklingowe trampki Levi's

Na świecie zapanowała swoista moda polegająca na wymyślaniu rzeczy co raz to tańszych bądź co raz to bardziej ekologicznych. W ten nurt wpisuje się marka Levi's. Zwłaszcza w świetle swoich ostatnich posunięć na gruncie obuwniczym :-)

Levis Jeans Chucks

Model "Reused Jean Shoe" produkowany jest z przeznaczonych do całopalenia spodni Levi's których nie sprzedano podczas wyprzedaży. Wyprodukowanie jednej pary wymaga dwóch par spodni. Całkiem interesująca polityka, nie sądzicie? :-)

Manfashion poleca szczególnie w kontekście zbliżającego się sezonu koncertowego :-)

wtorek, 09 czerwca 2009
Najbardziej rozpoznawalne okulary na Ziemi



Ray Ban 2140 Wayfarer!

ray ban sunglasses

Historia lansowania modelu zaczyna się niepozornie w przeboju kinowym pt. "Blues Brothers" w którym zwariowani bracia nosili te bajeczne okulary od niechcenia podnosząc rangę swojego muzycznego wizerunku.

Ray Ban Blues Brothers Glasses

 

Film miał już swoje 5 minut ale historia  oprawek marki Ray Ban toczy się dalej. Choć na świecie robią furorę od lat, w Polsce dopiero 'wkraczają w sfery'.

 

Są to idealne okulary dla mężczyzn znających się na trendach, pragnących podkreślić swoją oryginalność i wyjątkowość. Świetnie współgrają zarówno z kompletami codzieno-casualowymi jak i z eleganckim garniturem. 

Dostępne w wielu wariantach kolorystycznych od czarnych, białych, zielonych, czerwonych po turkusowe, różowe i żółte.

 

Niestety całą piękną otoczkę musi popsuć cena. Oryginalny model to wydatek rzędu kilkuset dolarów. Cóż panowie, kto powiedział że bycie modnym to pestka?

Chesz być modny, musisz je mieć.

 

red. Manfashion.org




Diesel w Bata

Uwaga!

Jeżeli nie od dzisiaj chorujesz na trampki Diesel Exposure ale nie chcesz robić zakupów na ebay.com lub w pobliżu nie ma salonu Diesel, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość.  Możesz je znaleźć  w wybranych salonach Logo Bata.

Diesel Exposure black Diesel Exposure low white


Ponadto jeżeli w danym sklepie Twoich upatrzonych cichobiegów nie ma, możesz poprosić ekspedienta o sprawdzenie dostępności danego modelu lub rozmiaru w innych sklepach Bata na terenie kraju. Sprowadzenie butów powyżej 150 zł nic nie kosztuje!

piątek, 05 czerwca 2009
Westernowe koszule Levi's

Świetna propozycja od Levi'sa.

Levi's Western Shirt

Solidne wykonanie i niebanalne pomysły. Spójrz w jaki sposób wykończone zostały kieszenie! Kosmos!

Właśnie tego typu akcenty rodem z filmów Clinta Eastwood'a będą modne tego lata. Za oceacem kowbojskie naszycia zapanowały już na dobre. Dowód? - Spojrz na marynarkę Nick'a z Jonas Brothers:

Nick Jonas Jacket

 

Podajemy Wam namiary:

Sklep: Levi's Store (obecny w każdym większym mieście)

Cena: 189 zł

 

czwartek, 04 czerwca 2009
Pszczele Polo

Stylista wynalazł świetną propozycję na ciepłe, słoneczne dni. To pszczele polo!

Oryginalne, z popularnym w tym sezonie motywem gradientu. Poziome paski nadają całości niebanalny wygląd. Przyznacie z pewnością sami ,że takich polówek się nie widuje.  Wniosek? Kto założy pierwszy zostanie okrzyknięty trendsetterem sezonu. Manfashion wróży im wielkie powodzenie tego lata.

men summer look

Manfashion jako dodatek obligatoryjny dorzuca czapeczkę "baseballówkę". Najlepiej taką która stworzy z naszą pszczelą polówką przemyślany zestaw kolorów.

Na sam koniec podajemy Ci namiary:

Polówkę dostaniesz w River Island. Cena nie przekracza 100 zł.

 

Ps. Czy nie uważasz ,że to idealna propozycja na letnią randkę? :-)

 
1 , 2